راه های درمان منافظ روی پوست چیست؟
راه های درمان منافظ روی پوست چیست؟
2018-09-08
کراتینه مو چیست؟
کراتینه مو چیست؟
2018-09-12

حتما شما نام اکستنشن به گوشتان خورده اما شاید ندانید که به چه معناست! اکستنشن مو به معنای افزودن طول و حجم مو می باشد. اکستنشن ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشند و فقط برای بلند کردن قد مو استفاده نمی شود بلکه آنها می توانند خیلی راحت و سریع به حجم موها اضافه کنند و رنگ آنها را تغییر دهند.

اکستنشن مو چیست؟

درباره اکستنشن مو

خانم هایی که موهای کم پشتی دارند و یا موهایشان را کوتاه کردند و اکنون پشیمان شده اند خیلی راحت می توانند با اضافه کردن مو به موهای طبیعی خود موهایی پرپشت و بلند داشته باشند. این موها به راحتی قابل استفاده اند به گونه ای که به کمک کلیپس و سنجاق به موهای طبیعی و حتی مصنوعی وصل می شوند.

اکستنشن ها می توانند در لابه لای موها حدودا 3 – 4 ماه دوام بیاورند و آنها را از 26 – 300 سانتی متر بلند کنند. لبته توجه داشته باشید که اکستنشن ها تقریبا گران هستند.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو به چه روش هایی انجام می شود؟

در ابتدا آرایشگر مو را از نظر نازکی و حجم مو و رنگ و حالت آن بررسی می کند و زمانی که این اطلاعات را کسب کرد می تواند بگوید چه نوع اکستنشنی برای موهای شما مناسب است. متصل کردن آن هم بین 5 دقیقه تا 5 ساعت ممکن است زمان ببرد.

برای متصل کردن اکستنشن از چه روش هایی استفاده می شود؟

اکستنشن گرم: برای چسبیدن موی اضافه به موی اصلی از پنسی گرم استفاده می کنند.

اکستنشن سرد: در این روش از نوعی چسب گیاهی و بی رنگ با نام کراتین استفاده می شود تا موی مصنوعی به ریشه مو متصل گردد. در روش دیگر اکستنشن سرد از حلقه های فلزی بهره می برند تا موی اضافه را به ریشه مو متصل کنند.

اکستنشن به کمک کلیپس: در این مدل که به راحتی می شود موی متصل و موی اصلی را جدا کرد، موها به کمک گیره و یا کلیپس به هم متصل می شوند.

اکستنشن مو چیست؟

نکاتی درباره اکستنشن مو

احساس ناراحتی که ممکن است تا یک روز بعد از متصل شدن موها به شما دست دهد، کوتاه مدت است و به مرور به آن عادت می کنید.

دوام اکستنشن مو به سرعت رشد موها بستگی دارد و البته نگهداری و رسیدگی به آن هم مهم است.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که اکستنشن از کجا می آید!؟ انواع مصنوعی آنها از پلاستیک یا مشتقات نفتی درست شده اما نوع طبیعی آن معمولا از هند وارد می شود.

اگر شما تا 5 روز بعد از نصب اکستنشن به حمام نروید خیلی بهتر است تا چسب ها در جای خود تثبیت شوند.

اگر از اکستنشن طبیعی استفاده کرده باشید رنگ کردن آن موردی ندارد اما حتما با متخصص خود مشورت کنید.

جدا کردن اکستنشن مویی که به کمک کلیپس متصل شده است کار راحتی است اما باید در وضعیت مناسب و مراقبت فرد از آن نگهداری شود.

توجه داشته باشید برای جدا کردن اکستنشن بهتر است به متخصص مراجعه کنید و خودتان دست به کار نشوید.

 

منبع: بیتوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان