شامپوی گیاهی و تاثیرات آن بر روی مو
شامپوی گیاهی و تاثیرات آن بر روی مو
2018-07-22
چگونه پوست خشک را درمان کنیم
چگونه پوست خشک را درمان کنیم؟
2018-07-24

یکی از راه هایی که موجب درمان ریزش مو می شود و امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است ترمیم مو می باشد. ترمیم مو یکی از بزرگترین ضعف های کشت مو را رفع می کند و روشی است مانند کاشت مو با این تفاوت که به جای اینکه تارهای مو داخل پوست سر قرار بگیرد توسط یک پروتز روی پوست سر قرار می گیرد. اما کیفیت و طبیعی بودن این کار بستگی به متریال آن دارد.

چه متریالی در ترمیم مو استفاده می شود؟

تارهای مو مهم ترین بخش در ترمیم مو می باشد که می توان از موهای طبیعی انسان استفاده کرد.

برخی از موسسات از الیاف مصنوعی و یا حتی یال اسب استفاده می کنند که شکل خوبی ندارد به طوری که حتی افراد عادی و معمولی هم می فهمند که روی سر فرد کار ترمیم انجام شده است.

ترمیم مو چیست

ترمیم مو چیست؟

ترمیم مو تشکیل شده از شبکه شبیه سازی شده از پوست سر انسان که موها به وسیله آن شبکه روی پوست سر قرار می گیرند و با کراتین های گیاهی فیکس سر می شوند.

در ترمیم مو نیازی به بانک موی شخص نیست و محدودیتی در وسعت خالی بودن موی سر و نیز تراکم موهای ترمیم شده نداشته و مو مطابق موی فرد استفاده می شود.

چه کسانی می توانند ترمیم مو انجام دهند؟

همه افراد چه مرد و چه زن که به هر دلیلی موهای آنها با سطح بزرگی ریزش پیدا کرده است و یا آنهایی که به دلیل بیماری موهایشان ریخته است می توانند این کار را انجام دهند.

ترمیم مو چیست

ترمیم مو چگونه انجام می شود؟

این کار یک فرآیند نوین و اتفاقی جدید است که معمولا برای آن دسته از افرادی که نمی توانند کاشت مو انجام دهند بیشتر مطرح شده است.

برای اینکار موهایی که انتخاب می شوند باید هم رنگ، هم جنس با موهای فرد باشند و یا نزدیک و شبیه به آن باشد. این موها روی یک شبکه ی نامرئی که شبیه سازی شده از پوست سر انسان بوده به صورت تار به تار سوار شده است که با استفاده از کراتین های مخصوص گیاهی روی پوست سر فرد بدون جراحی، درد، خونریزی فیکس شده و با نظر او طراحی و مدل داده می شود.

 

در صورت تمایل می توانید پست های زیر را مطالعه نمایید.

شامپوی گیاهی و تاثیرات آن بر روی مو

فواید شانه کردن مو

آشنایی با عوامل تخریب کننده مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان