اپیلاسیون با الکترولیز تنها روش از بین بردن دائمی موها
اپیلاسیون با الکترولیز تنها روش از بین بردن دائمی موها
2019-02-09
صاف کردن موهای فرفری چگونه امکان پذیر است؟
صاف کردن موهای فرفری چگونه امکان پذیر است؟
2019-02-09

آیا شما هم جزو کسانی هستید که موهای فرفری و وز کرده دارید؟ آیا شما هم آرزو دارید یک روز از خواب برخیزید و ببینید برای همیشه موهای تان صاف و مخملی شده است؟ هرچند که به نظرم دچار اشتباه هستید. موهای فرفری هم بسیار زیباست و با کمی رسیدگی می تواند به صورت شما جذابیت خاصی بدهد.

اما باز هم انتخاب با شماست. شما می توانید با استفاده از ابزاری مانند اتوی مو، سشوار و موس مو و موهای تان را صاف کنید، ولی شاید از استفاده از این وسایل و این روش‌ها خسته شده باشید.

در این مطلب میخواهیم چند روش ساده و در دسترس برای صاف کردن مو به شما بیاموزیم.

موهای فرفری و وز کرده را چگونه صاف کنیم؟

روش های ساده برای صاف کردن موهای فرفری و وز کرده

روش هایی مانند استفاده از اتوی مو و سشوار شاید در کوتاه مدت موهای شما را صاف کند، اما در دراز مدت باعث خشکی مو و ایجاد موخوره می‌شود که همین خشکی مو خودش باعث وز کردن بیشتر مو می‌شود.

اگر به دور و بر خودتان در خانه نگاه کنید موادی را پیدا خواهید کرد، که با صرف کمی وقت و حوصله می توانید به کمک آنها موهای خود را صاف و ابریشمی نشان دهید که به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

موهای فرفری و وز کرده را چگونه صاف کنیم؟

استفاده از شیر برای صاف کردن موهای فرفری و وز کرده

شیر به خاطر داشتن پروتئین، موها را تقویت و آنها را نرم کرده و فر آن‌ را از بین می‌برد. چون شیر خواص مرطوب کنندگی دارد به صاف شدن موهای تان کمک خواهد کرد.

برای این منظور نصف یک فنجان یا یک پیمانه شیر را با نصف پیمانه آب گرم مخلوط کرده و در یک بطری اسپری بریزید و آن را بر روی مو و لابه‌لای موهای فرفری و وز کرده خود سپری کنید.

یا اینکه مخلوط را در کف دست ریخته و لابه لای موها را خوب به آن آغشته کنید و با شانه دندانه درشت موهایتان را شانه کنید و اجازه بدهید شیر جذب موهایتان شود.

حدوداً نیم ساعت کافی است و سپس یک بار مو را با شامپو بشویید و بعد از نرم کننده استفاده کنید و سپس موها را آبکشی نمایید.

مخلوط شیر و عسل برای صاف کردن موهای فرفری و وز کرده

یک فنجان شیر گرم را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و با اسپری یا با دست، تمام موها را به آن آغشته کنید و با یک حوله موهای خود را بپوشانید.

۲ ساعت کافی است. بعد مو ها را یکبار با شامپو شسته و به آن نرم کننده بزنید و بعد از آنکه کمی آب موهایتان را گرفتید با شانه دندانه درشت موها را شانه کنید.

موهای فرفری و وز کرده را چگونه صاف کنیم؟

مخلوط تخم مرغ و روغن زیتون برای صاف کردن موهای فرفری و وز کرده

روغن زیتون کمک می کند که موهای تان نرم و ملایم شود و تخم مرغ هم نقش مهمی در تقویت موها ایفا می‌کند. با ترکیب این دو معجون خوبی برای صاف کردن موهای فرفری و وز کرده بدست می آید.

بدین ترتیب که به نسبت به بلندی و کوتاهی مو ها ی یک تا دو عدد تخم مرغ را خوب به هم بزنید و بعد آن ۲ تا ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید.

سپس به هم زدن را ادامه دهید تا خوب با یکدیگر مخلوط شوند. سپس آن را بر روی پوست سر و موهای تان بمالید و با یک شانه دندانه درشت موها را شانه کنید تا این مواد خوب لای همه موها برود.

بعد از یک حوله یا کلاه کمک بگیرید و موهایتان را به مدت یک ساعت درون آن قرار دهید. سپس موها را با یک شامپوی ملایم شسته و نرم کننده زده و خوب آبکشی نمایید و موها را کمی خشک کنید و سپس با یک شانه دندانه درشت آنها را شانه کنید.

 

در صورت تمایل می توانید پست های زیر را مطالعه کنید.

مراقبت از موها با روش های ساده

فوائد روغن آرگان و طرز استفاده از آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان